Program dla brygadzistów

Priorytetem naszych działań jest indywidualne podejście i ciągła dbałość o rozwój zawodowy pracowników, dlatego też program ten kierujemy do tych, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie, wiedzę branżową i umiejętności, pracują w sektorze rolniczym, logistycznym lub produkcyjnym - m.in. na stanowisku operatora wózka widłowego, pracownika zbierania zamówień, pracownika szklarni lub operatora maszyn.

Podczas rekrutacji na stanowisko brygadzisty szczególnie cenimy osoby, które potrafią umiejętnie kierować grupą pracowników, są mocnym i niezawodnym filarem zespołu. Wykonywanie każdej z tych funkcji wiąże się oczywiście z dodatkowymi korzyściami, wynikającymi z pracy na danym stanowisku.

By zostać zakwalifikowanym do programu, należy spełniać następujące wymagania:

- znać język na odpowiednim (dobrym) poziomie

- mieć doświadczenie i wiedzę branżową

- posiadać umiejętność kierowania grupą pracowników

- deklarować chęć podjęcia pracy na stanowisku specjalisty/brygadzisty
oraz podjęcia stałej współpracy z naszą firmą

- zgłosić gotowość do udziału w szkoleniach/kursach niezbędnych do wykonywania tych funkcji

 

Dzięki nam w kilku etapach możesz uzyskać wiedzę, stabilność i rozwój zawodowy. Na początek otrzymasz od nas wsparcie w postaci szkoleń oraz wiedzy naszych pracowników. Ten etap będzie trwał około pół roku i w ciągu tego czasu dowiesz się więcej o nas i o swojej pracy. Przejdziesz też podstawowe szkolenia oraz testy, które pomogą Ci podjąć decyzję o dalszej ścieżce kariery. Poniżej szczegółowe informacje na temat przebiegu oferowanego przez nas programu dla brygadzistów:

 

I etap - przyjazd do Holandii, zapoznasz się z firmą, po 2 tygodniach przejdziesz test sprawdzający a następnie otrzymasz umowę na okres 7 miesięcy, otrzymasz stawkę 10,04 euro brutto za godzinę oraz gwarancję pracy 36 godzin tygodniowo.

II etap - możesz podjąć decyzję o dalszym uczestnictwie w programie, otrzymasz podstawowe szkolenia uzupełniające Twoje kwalifikacje, na koniec przejdziesz kolejny test.

III etap - uczestniczysz w naszym prestiżowym programie szkoleniowym, po którym zostaniesz oceniony przez Twojego trenera oraz dział Client Support.

Wystarczy podjąć decyzję na tak, a docenimy Twoje zaangażowanie i otrzymasz od nas atrakcyjny pakiet szkoleń oraz pełne wsparcie firmy w realizacjach swoich celów.